Informacje o witrynie

Katalogi i cenniki przygotowane przez naszą firmę stanowią jedynie informację handlową i nie mogą być uznawane za ofertę w rozumieniu art. 66. Ust. 1 Kodeksu Cywilnego. Stanowią one jedynie zaproszenie do rokowań w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

Ceny prezentowanych produktów mogą ulec zmianie. Ostateczne potwierdzenie cen, ilości oraz terminu i sposobu dostawy oraz sposobu płatności następuje wyłącznie poprzez kontakt z naszym działem handlowym.

Zamieszczane w informacjach o produktach zdjęcia mogą nie odzwierciedlać stanu rzeczywistego prezentowanych towarów w zakresie koloru oraz rodzaju materiałów. Wiążące informacje na temat odzieży znajdują się w szczegółowym opisie towaru. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z działem handlowym.

Wszystkie zastrzeżone nazwy i znaki towarowe wymienione na naszych stronach internetowych stanowią odpowiednio własność ich właścicieli i wymienione są jedynie w celu jednoznacznej identyfikacji produktów.

Dostawa i koszty transportu

Zamówiony towar dostarczamy do Klienta za pośrednictwem firm kurierskich lub dostarczamy we własnym zakresie. W przypadku składania zamówienia do podanych cen należy doliczyć koszty transportu, tj. około 7% wartości zamówienia.

Realizacja zamówienia

Przesyłki są dostarczane przez firmy kurierskie lub przez naszą firmę (na terenie Warszawy i okolic). Fakt nadania przesyłki zostaje potwierdzony mailem wysłanym do Klienta. 

Jedyną forma płatności za towary jest przelew. Przy pierwszym zamówieniu wysyłamy do Państwa na adres e-mail lub podany faks fakturę proforma, jako podstawę do dokonania płatności. Na fakturze proforma znajduje się numer konta bankowego oraz kwota. Bardzo prosimy o umieszczenie w opisie przelewu numeru faktury proforma. Pozwala to nam na szybkie zidentyfikowanie płatności i szybszą realizację zamówienia.

Uprzejmie prosimy o niedokonywanie płatności przelewem bez faktury proforma, jedynie na podstawie złożonego zamówienia. Faktury proforma wysyłamy dopiero po potwierdzeniu dostępności zamówionego towaru na magazynie. Jeśli zamówienie dotyczy towaru dostępnego na zamówienie, obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub przez e-mail, w celu podania przybliżonego terminu dostawy. Towar wysyłamy niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia przelewu.

Przy następnych zamówieniach termin płatności jest ustalany indywidualnie.

Uprzejmie przypominamy, że obsługa sklepu działa w dni robocze (pn-pt) w godz. 9-17.

Zamówienia obejmujące kilka pozycji domyślnie realizowane są razem. Jeśli chcieliby Państwo, abyśmy realizowali je cząstkowo, prosimy o kontakt. Należy jednak wziąć pod uwagę, że może się to wiązać z dodatkowymi kosztami przesyłki.

Potwierdzanie zamówień

Przyjęcie każdego zamówienia jest potwierdzane mailem, wysyłanym na adres podanej przez zamawiającego skrzynki pocztowej. W przypadku konieczności wyjaśnienia lub uzupełnienia podanych w zamówieniu informacji, skontaktujemy się z Państwem telefonicznie lub poprzez e-mail niezwłocznie od daty złożenia zamówienia.

Czas relizacji

Zamówione produkty są zazwyczaj dostępne w terminie do 10 dni roboczych. Z reguły jednak ubrania wysyłane są kilka dni po zamówieniu. W wyjątkowych przypadkach - gdy zamawianej odzieży nie ma na magazynie - zawsze kontaktujemy się w celu potwierdzenia na kiedy możemy dostarczyć towar.

Zamówienia realizujemy w dni robocze, w godzinach od 9:00 do 17:00.

Termin realizacji dla każdego zamówienia potwierdzamy telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Faktury

Każdemu Klientowi, który dokonuje zakupów wystawiamy fakturę VAT. Dokument ten jest potwierdzeniem nabycia towarów, a także podstawą wszelkich zgłoszeń w ramach rękojmii i reklamacji. 
Płatności można dokonać na podstawie faktury sprzedaży wystawionej w polskich złotych wg kursu średniego NBP z dnia wystawienia faktury powiększonego o 1,5% spread lub w EURO.

Forma płatności

Płatności można dokonać tylko przelewem bankowym przed wysłaniem towaru. Realizacja zamówienia następuje po wpłynięciu pełnej kwoty na konto Olejnik Systemy Magazynowe Sp. z o.o. W celu przyśpieszenia tej procedury można nadesłać potwierdzenie wpłaty mailem na info@olejnik.pl. W szczególnych przypadkach prosimy o kontakt.

Olejnik Systemy Magazynowe Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo zmiany cen.

Rezygnacja z zamówienia

Klient w szczególnych przypadkach może zrezygnować ze złożonego zamówienia dzwoniąc do nas lub wysyłając informację pocztą elektroniczną na adres: agnieszka.ambroziak@olejnik.pl lub gabriela.olszak@olejnik.pl, ale najpóźniej w ciągu 3 godzin od złożenia zamówienia. 

Gwarancje

Olejnik Systemy Magazynowe Sp. z o.o. udziela ustawowej gwarancji na odzież. Aby otrzymać szczegółowe informacje prosimy kontaktować się z działem handlowym na info@olejnik.pl